FAQ
Možné dôvody chybového hlásenia 91 u solinátorov a pieskových filtrácií
- Nedostatočné množstvo soli vo vode
Rovnomerne po celej ploche bazéna nasypte do vody správne množstvo soli. Nepridávajte soľ cez skimmer, môže sa upchať. Na urýchlenie rozpustenia soli môžete soľ po dne bazéna rovnomerne rozprestrieť napríklad pomocou metly. Soľ by na dne nemala zostať iba na jednom mieste. Všetka soľ bude rozpustená po 24 hodinách, potom môžete zapnúť solinátor. Nastavte si požadovaný čas. Riaďte sa podľa tabuliek uvedených v manuáli.
Pokiaľ ste do bazéna dali správne množstvo soli uvedené v používateľskom manuáli, a napriek tomu sa objavuje chybové hlásenie 91, viac soli nepridávajte. Problém zrejme nebude v malom množstve soli, príčina bude iná, pokračujte na bod 2 a 3.
- Elektródu je potrebné vyčistiť
Vyčistite elektródu (ponorením do octovej vody)
podľa používateľského manuálu.
- Elektródu je potrebné vymeniť
Pokiaľ je soli v bazénovej vode správne množstvo a elektróda/elektródy sú čisté, najskôr bude potrebné elektródu vymeniť. Ak je produkt v záruke, reklamujte ho u predajcu. Pokiaľ v záruke nie je, môžete dopýtať elektródu ako náhradný diel. Číslo náhradného dielu nájdete vo vašom používateľskom manuáli. Ide o 5-miestny číselný kód.
Možné dôvody chybového hlásenia 92 u solinátorov a pieskových filtrácií so solinátorom
- Príliš veľa soli vo vode
Pokiaľ sa na solinátore zobrazí chyba 92, potom systém nameral vysoké množstvo soli vo vode. Aby ste problém vyriešili, najskôr vyčistite elektródu podľa manuálu. Potom je potrebné znížiť množstvo soli vo vode. Vymeňte zhruba 25 % bazénovej vody za novú, kým kód 92 nezmizne.
- Nefunkčná elektróda
Ak je zariadenie v záruke, reklamujte ho u predajcu. Prípadne je možné elektródu objednať ako náhradný diel.
- Teplota vody je 35 °C alebo viac
Pokúste sa znížiť teplotu vody.